sufeldinart

Tasavvuf Felsefe Din Sanat

Dua

”Allah’ım, ben sana yakınlaşmaya çalışıyorum. Sana senin delaletinle ulaştırılmamı istiyorum. Benim huccetim, senin nimetlerindir; yoksa amelim değil! Bugün fazlınla kuşattığın kullarını yarın adlinle hesaba çekeceğini sanmam. Senin afv denizin, bütün günahları boğar. Rızan da bütün istekleri kuşatır. Eğer senin affın bol olmasaydı kulların huzuruna günahla gelemezdi.

İlahi, ey benim efendim ve sevinç vesilem, sen benim efendimsin. Her şeyden müstağnisin. Nefsimi günahlarla zayi ettim, sen onu tevbe için bana geri ver. Sen bilirsin ki, kullarından kerim olanlar bile kendisine haksızlık yapanı bağışlarlar. Ben nefsime karşı zalimim. Sen ise kerim olanların en üstünüsün. Beni bağışla. Yine sen bilirsin ki İblis, senin de benim de düşmanımdır. Onun üzüntüsünü arttırmada, hilesini etkisiz hale getirmede senin mağfiretinden daha etkili bir şey yoktur. Ey merhametlilerin en merhametlisi bizi mağfiret et!”

Yahyâ b. Muâz Râzi

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on 30 Mayıs 2014 by in Dua and tagged .
